Veelgestelde vragen

Heb je vragen? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Deze tref je hieronder aan. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@hollandhealthhouse.nl of tel. 0174 526 445. Wij helpen je graag verder

Product

Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over een product?

Je kan je pakket binnen 14 dagen na orderdatum aan ons retourneren. Je kan het pakket terugsturen naar ons postbusadres op de achterzijde van de doos. Wij vinden het fijn als je de reden aangeeft waarom het teruggestuurd wordt. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Holland Health House via tel. 0174 526 445. Wij helpen je graag verder.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een voedingssupplement?

Je kan in dat geval het beste contact opnemen met onze klantenservice via tel. 0174 526 445. Wij helpen je graag.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland is de verzending gratis. Voor verzending naar het buitenland vragen wij een vergoeding. Deze bedraagt voor België en Duitsland €5,30 per zending en voor de andere landen binnen de EU € 9,50 per zending. Voor meer vragen kan je contact opnemen met de klantenservice van Holland Health House via tel. 0174 526 445. Wij helpen je graag verder.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan je pakket binnen 14 dagen na orderdatum aan ons retourneren. Je kan het pakket terugsturen naar ons postbusadres op de achterzijde van de doos. Wij vinden het fijn als je de reden aangeeft waarom het teruggestuurd wordt. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Holland Health House via tel. 0174 526 445. Wij helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan zelf niet de bestelling annuleren als je betaald hebt. Je kan in dat geval het beste contact opnemen met de klantenservice van Holland Health House via tel. 0174 526 445. Neem je voor 16:00 contact met ons op dan kunnen we dezelfde dag de bestelling annuleren als je dat wilt. Wij helpen je graag verder je bestelling te annuleren of met het terugzenden van de voedingssupplementen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

Zodra wij de annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 30 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?

Tijdens het bestellen kun je er inderdaad voor kiezen om een ander factuuradres in te vullen.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er bij Holland Health House

Wanneer je een bestelling plaatst op onze site kun je deze gemakkelijk online betalen met verschillende betaalmethodes zoals iDeal, PayPal, Bancontact, Visa, Mastercard en Maestro.

Geen bevestigingsmail ontvangen

We vinden het vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact met ons opnemen. Je kunt daarvoor mailen naar info@hollandhealthhouse.nl of bellen met onze klantenservice via tel. 0174 526 445. Wij helpen je graag.

Hoe ontvang ik de betaling van mijn retour terug?

Nadat Holland Health House je betaling heeft ontvangen, verstuurt Holland Health House een bevestigingsmail naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice van Holland Health House. 

Bezorgen & Retourneren

Op welk moment van de dag kan ik een voedingsupplement het beste innemen?

Tenzij dit vermeld wordt op het etiket van het voedingssupplement, mag je het voedingssupplement op ieder moment van de dag innemen. Wij adviseren wel om het voedingssupplement tijdens de maaltijd of juist na de maaltijd in te nemen. 

Wanneer begint een voedingssupplement te werken?

Bij elk voedingssupplement is dit anders. Bij Bonvitam duurt dit gemiddeld 3 weken, Relaxyn en Concentration werken bijna gelijk. Maar ieder lichaam heeft een unieke biologische chemische samenstelling. Dit betekent dat het bij iemand anders sneller kan werken dan bij jou. 

Ik heb moeite met slikken, mag ik de capsules openmaken?

Dit is geen probleem. Wanneer de capsule open is, kan je het poeder van het voedingssupplement mengen met yoghurt of bijvoorbeeld een smoothie. Indien het poeder van het voedingssupplement geen bittere smaak heeft kan je het proberen met een glas water of een ander drankje te mengen. Lees onze blog over tips over het innemen van het voedingssupplement zonder te slikken.

Hoe kan ik de voedingssupplementen het beste bewaren?

Bij kamertemperatuur (15-25°C) op een droge en donkere plaats in de originele verpakking. Zorg bij het pakken van een capsule dat de handen droog zijn en sluit daarna de verpakking goed af. Na opening van de verpakking van het voedingssupplement is het 3 maanden houdbaar.

Als de voedingssupplementen de houdbaarheidsdatum overschrijden, kan ik deze dan nog gebruiken?

Indien een voedingssupplement onze aanbevolen consumptiedatum heeft overschreden hoeft dit niet per definitie te betekenen dat je het niet meer kan consumeren. Als de voedingssupplementen zijn bewaard op een koele en droge plaats kan dit na de verstreken houdbaarheidsdatum mogelijk zijn, echter staan wij je hiervoor niet garant.

Kan ik verschillende voedingssupplementen tegelijkertijd gebruiken?

Bonvitam, Concentration en Relaxyn kunnen tegelijkertijd gebruikt worden. Ook kunnen ze elkaar goed ondersteunen. Zo werkt bij chronische ziektes, zoals Reuma en Lyme, Bonvitam en Relaxyn als een goede combinatie.

Kan ik voedingssupplementen in combinatie met medicijnen gebruiken?

Bonvitam en Concentration kunnen gecombineerd worden met andere medicijnen. Bij Relaxyn adviseren wij dit eerst te overleggen met je dokter.

Kan ik de voedingssupplementen gebruiken als ik zwanger ben of borstvoeding geef?

Wanneer het gebruik van de voedingssupplement tijdens de zwangerschap of tijdens het geven van borstvoeding wordt afgeraden, vermelden wij dit altijd als waarschuwing onder de product bij aanbevolen gebruik. Bij zwangerschap en borstvoeding adviseren wij altijd om eerst met een deskundige te overleggen voordat je gebruikt maakt van de voedingssupplementen.

Contact

Je kan de Holland Health House klantenservice op verschillende manieren bereiken. Je kunt ons contactformulier invullen op onze contactpagina. Daarnaast kun je ons ook telefonisch bereiken via tel. 0174 526 445.